Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (InPost Paczkomaty 24/7) już od 1 000,00 zł.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Promocje
Zestaw 6 Przypraw do Frytek w Słoiczkach 120ml + Drewniana Skrzyneczka na Przyprawy - Idealny Prezent!
Zestaw 6 Przypraw do Frytek w Słoiczkach 120ml + Drewniana Skrzyneczka na Przyprawy - Idealny Prezent!

70,00 zł

Cena regularna: 75,00 zł

64,81 zł

Cena regularna: 69,44 zł

szt.
40 cm/5.0 mm 4000 szt
40 cm/5.0 mm 4000 szt

600,00 zł

Cena regularna: 700,00 zł

487,80 zł

Cena regularna: 569,11 zł

szt.
40 cm/ 5.0 mm 1000 szt
40 cm/ 5.0 mm 1000 szt

100,00 zł

Cena regularna: 140,00 zł

81,30 zł

Cena regularna: 113,82 zł

szt.
50 cm/ 5 mm 4000 szt
50 cm/ 5 mm 4000 szt

640,00 zł

Cena regularna: 680,00 zł

520,33 zł

Cena regularna: 552,85 zł

szt.
Krajalnica ręczna KR-1 PRO. Zestaw 2 sztuki.
Krajalnica ręczna KR-1 PRO. Zestaw 2 sztuki.

1 300,00 zł

Cena regularna: 1 400,00 zł

1 056,91 zł

Cena regularna: 1 138,21 zł

szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: rcfrytka@gmail.com.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar wyślij do nas niezwłocznie na adres:

A. K. POLAND Sp. z o.o.
ul. Niedzielna 20A

86-005 Białe Błota

Sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności;
w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego;
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail:

rcfrytka@gmail.com

lub drogą pocztową:

A. K. POLAND Sp. z o.o.
ul. Niedzielna 20A

86-005 Białe Błota

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
A. K. POLAND Sp. z o.o.
ul. Niedzielna 20A

86-005 Białe Błota

 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl