Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (InPost Paczkomaty 24/7) już od 1 000,00 zł.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Promocje
Zestaw 6 Przypraw do Frytek w Słoiczkach 120ml + Drewniana Skrzyneczka na Przyprawy - Idealny Prezent!
Zestaw 6 Przypraw do Frytek w Słoiczkach 120ml + Drewniana Skrzyneczka na Przyprawy - Idealny Prezent!

70,00 zł

Cena regularna: 75,00 zł

64,81 zł

Cena regularna: 69,44 zł

szt.
40 cm/5.0 mm 4000 szt
40 cm/5.0 mm 4000 szt

600,00 zł

Cena regularna: 700,00 zł

487,80 zł

Cena regularna: 569,11 zł

szt.
40 cm/ 5.0 mm 1000 szt
40 cm/ 5.0 mm 1000 szt

100,00 zł

Cena regularna: 140,00 zł

81,30 zł

Cena regularna: 113,82 zł

szt.
50 cm/ 5 mm 4000 szt
50 cm/ 5 mm 4000 szt

640,00 zł

Cena regularna: 680,00 zł

520,33 zł

Cena regularna: 552,85 zł

szt.
Krajalnica ręczna KR-1 PRO. Zestaw 2 sztuki.
Krajalnica ręczna KR-1 PRO. Zestaw 2 sztuki.

1 300,00 zł

Cena regularna: 1 400,00 zł

1 056,91 zł

Cena regularna: 1 138,21 zł

szt.
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jeśli poszukujesz odpowiedzi na jakieś pytanie - przygotowaliśmy dział "Najczęściej zadawane pytania" dotyczące obsługi zamówień, płatności, wysyłki itp. 

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Informacje o zmianie statusu zamówienia przesyłamy na bieżąco na maila podanego w zamówieniu. Otrzymasz od nas maile z informacjami o m.in.: potwierdzeniu złożenia zamówienia, potwierdzeniu otrzymania płatności oraz o wysłaniu przesyłki.

Status zamówienia można sprawdzić również po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie.

 

Gdzie znajdę fakturę?

Faktura w formie papierowej dostarczana jest wraz z przesyłką. 

Faktura w formie elektronicznej wysyłana jest wieczorem w dniu wysłania przesyłki. Faktura wysyłana jest na adres e-mail podany przy zamówieniu.

 

Co zrobić, jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?

Jeżeli na przesyłce widoczne jest uszkodzenie zewnętrzne należy spisać przy kurierze protokół szkody. Następnie prosimy o przesłanie sporządzonego protokółu wraz z dokumentacją zdjęciową na adres mailowy: rcfrytka@gmail.com.  

 

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Istnieje możliwość odbioru zamówienia w punkcie:

  •  Ul. Długa 63/lok28, 85-034 Bydgoszcz.
    Odbiór osobisty możliwy jest w dniach pon-pt w godzinach 8:00 - 16:30 po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym.

 

Co zrobić, gdy zawartość paczki jest niekompletna?

Ze względu na gabaryty produktów, przesyłka może zostać podzielona na kilka paczek. W zależności od wielkości zamówienia, przesyłka może zostać dostarczona przez przez jednego lub dwóch przewoźników. Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty mailowe dotyczące statusów zamówień oraz o śledzenie lokalizacji przesyłki u przewoźnika. 

 

Czy mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?

Tak. Informacje o lokalizacji przesyłki można uzyskać bezpośrednio od przewoźnika wysyłkowego wybranego przy składaniu zamówienia. Numer śledzenia przesyłki wysyłany jest na podany przy zamówieniu adres e-mail. Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz numeru śledzenia to prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym biurem obsługi sprzedaży. 

  

Co zrobić, jeśli płatność nie powiodła się?

Przy płatnościach elektronicznych problem może pojawić z powodów związanych z przeglądarkami. W takim przypadku warto spróbować zrealizować płatność wykorzystując do tego inną przeglądarkę internetową.

 Drugim sposobem jest dokonanie płatności za pomocą tradycyjnego przelewu. Dane do niego klient otrzymuje w formie generowanej automatycznie proformy otrzymanej na e-maila podanego w zamówieniu. W celu przyspieszenia procesu realizacji zamówienia należy przesłać potwierdzenie dokonanego przelewu na adres rcfrytka@gmail.com.

 Istnieje również możliwość ponownego opłacenia zamówienia z poziomu swojego konta w sklepie. W tym celu należy kliknąć w przycisk "Opłać".

 

Zakup jest nietrafiony, czy mogę zwrócić towar?

Tak. Konsumentom przysługuje prawo do odstąpienia od umowy oraz zwrot produktu. Można to zrobić do 14 dni od otrzymania towaru, bez podawania przyczyny zwrotu. Szczegółowe informacje na temat prawa do odstąpienia znajdziesz w "Zwroty i reklamacje".

 

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Chęć zwrotu towaru oraz odstąpienia od umowy można zgłosić drogą mailową. W tym celu należy wysłać do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres: rcfrytka@gmail.com Zwracany produkt zwróć do nas niezwłocznie na adres: Rudna Mała 42c, 36-060 Głogów Małopolski, jednak nie później niż w terminie 14 dni. Więcej informacji znajdziesz "Zwroty i reklamacje"

 

 

Dlaczego pomimo osiągnięcia progu, rabat nie został naliczony?

System rabatowy nie obejmuje produktów: w promocji, taśm z dedykowanym nadrukiem i kartonów na indywidualne zamówienie. Zatem dla tych produktów nie zostanie przydzielony rabat, pomimo osiągniętego progu.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Zadzwoń lub napisz - z przyjemnością pomożemy

  • 721340144
  • rcfrytka@gmail.com

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane
 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl