Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (InPost Paczkomaty 24/7) już od 1 000,00 zł.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Promocje
40 cm/5.0 mm 4000 szt
40 cm/5.0 mm 4000 szt

600,00 zł

Cena regularna: 700,00 zł

487,80 zł

Cena regularna: 569,11 zł

szt.
40 cm/ 5.0 mm 1000 szt
40 cm/ 5.0 mm 1000 szt

100,00 zł

Cena regularna: 140,00 zł

81,30 zł

Cena regularna: 113,82 zł

szt.
50 cm/ 5 mm 4000 szt
50 cm/ 5 mm 4000 szt

640,00 zł

Cena regularna: 680,00 zł

520,33 zł

Cena regularna: 552,85 zł

szt.
Krajalnica ręczna KR-1 PRO. Zestaw 2 sztuki.
Krajalnica ręczna KR-1 PRO. Zestaw 2 sztuki.

1 300,00 zł

Cena regularna: 1 400,00 zł

1 056,91 zł

Cena regularna: 1 138,21 zł

szt.
Płatności

Jak można zapłacić za zamówienie?

  • Przelew natychmiastowy online
  • Google Pay
  • Blik
  • Karty płatnicze
  • Przelewy24
  • Wpłata na rachunek bankowy
  • PayPal (dopłata +3% wartości zamówienia)
  • Płatność za pobraniem przy odbiorze wysyłki
  • Płatność kartą lub gotówką przy odbiorze osobistym

 

Płatności elektroniczne, płatności kartą płatniczą lub kredytową realizowane są za pośrednictwem:

Często zadawane pytania

Jaki jest termin płatności?

W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy

W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

Jak zostanie dostarczona faktura?

Faktura w formie papierowej dostarczana jest wraz z przesyłką. 

Faktura w formie elektronicznej wysyłana jest wieczorem w dniu wysłania przesyłki. Faktura wysyłana jest na adres e-mail podany przy zamówieniu.

Co zrobić jeżeli płatność nie powiodła się?

Przy płatnościach elektronicznych problem może pojawić z powodów związanych z przeglądarkami. W takim przypadku warto spróbować zrealizować płatność wykorzystując do tego inną przeglądarkę internetową.

Istnieje również możliwość ponownego opłacenia zamówienia z poziomu swojego konta w sklepie. W tym celu należy kliknąć w przycisk "Opłać".

Kolejnym sposobem jest dokonanie płatności za pomocą tradycyjnego przelewu. Dane do niego klient otrzymuje w formie generowanej automatycznie proformy otrzymanej na e-maila podanego w zamówieniu. W celu przyspieszenia procesu realizacji zamówienia należy przesłać potwierdzenie dokonanego przelewu na adres rcfrytka@gmail.com.

Formy płatności

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Zadzwoń lub napisz - z przyjemnością pomożemy

  • 721340144
  • rcfrytka@gmail.com 

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

 




  
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl