Jak można zapłacić za zamówienie?
- Przelew natychmiastowy online
- Google Pay
- Blik
- Karty płatnicze
- Przelewy24
- Wpłata na rachunek bankowy
- PayPal (dopłata +3% wartości zamówienia)
- Płatność za pobraniem przy odbiorze wysyłki
- Płatność kartą lub gotówką przy odbiorze osobistym
Płatności elektroniczne, płatności kartą płatniczą lub kredytową realizowane są za pośrednictwem:
- Dotpay.pl (www.dotpay.pl)
- Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl)
- PayPal (paypal.com)
- Przelewy24 (www.przelewy24.pl)
Często zadawane pytania
Jaki jest termin płatności?
W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy
W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
Jak zostanie dostarczona faktura?
Faktura w formie papierowej dostarczana jest wraz z przesyłką.
Faktura w formie elektronicznej wysyłana jest wieczorem w dniu wysłania przesyłki. Faktura wysyłana jest na adres e-mail podany przy zamówieniu.
Co zrobić jeżeli płatność nie powiodła się?
Przy płatnościach elektronicznych problem może pojawić z powodów związanych z przeglądarkami. W takim przypadku warto spróbować zrealizować płatność wykorzystując do tego inną przeglądarkę internetową.
Istnieje również możliwość ponownego opłacenia zamówienia z poziomu swojego konta w sklepie. W tym celu należy kliknąć w przycisk "Opłać".
Kolejnym sposobem jest dokonanie płatności za pomocą tradycyjnego przelewu. Dane do niego klient otrzymuje w formie generowanej automatycznie proformy otrzymanej na e-maila podanego w zamówieniu. W celu przyspieszenia procesu realizacji zamówienia należy przesłać potwierdzenie dokonanego przelewu na adres rcfrytka@gmail.com.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Zadzwoń lub napisz - z przyjemnością pomożemy
- 721340144
- rcfrytka@gmail.com
Formularz kontaktowy